Winkelhart Oosterwolde start actie ‘Blije lenteweken’. ‘Als ondernemers blijven we vooral positief'

Ondernemers Catharina de Boer, Kim Bouwknecht, Sytske Jorritsma en Niels Tel (v.l.n.r.) presenteren de nieuwe actie ‘Blije lenteweken’. FotoTekst.nl

De ondernemers van Winkelhart Oosterwolde starten maandag 21 maart met de actie ‘Blije lenteweken’. Zes weken lang zijn er prijzen te winnen.

Vanwege corona is het de afgelopen periode ook voor de ondernemers uit het Winkelhart niet makkelijk geweest. Een paar dagen voordat een grootschalige winteractie van start zou gaan, moesten velen eind vorig jaar weer noodgedwongen de deuren sluiten. ‘Maar wat in het vat zit, verzuurt niet’, zegt Kim Bouwknecht van Optiek Oosterwolde. ‘We hebben de winteractie nu omgetoverd tot een spetterende voorjaarsactie.’

Knallende actie

Namens de ondernemers van het Winkelhart zit ze, onder andere samen met de eigenaren van Casy Fashion en marketingmanager Niels Tel, in de werkgroep die de actie organiseert. ‘Heel veel ondernemers hebben een prijs voor de lenteactie beschikbaar gesteld’, zegt Sytske Jorritsma van Casy Fashion. ‘Als ondernemers van Winkelhart Oosterwolde blijven we dus vooral positief. Met elkaar maken we er een knallende actie van.’

Er wordt 21 maart gestart met de ‘spring is comingweek’, gevolgd door de ‘verwenweek’, ‘sportweek’, ‘paasweek’, verrassingsweek’ en ‘oranjeweek’. Bij elke aankoop in het Winkelhart Oosterwolde ontvangt de klant een actiekaartje met een unieke code. Deze kan ingevuld worden op de website http:// www.oosterwolde.nl ‘Vervolgens maak je kans op prachtige prijzen en dat zes weken lang”, aldus Tel.

Nieuws

menu