Dames van Lincherie zelf in lingerie voor Europese campagne

202112073819
Lincherie heeft namelijk een bijzondere prijs gewonnen. De zaak aan de Stationsstraat in Oosterwolde werd door klanten verkozen als beste verkoopadres van het merk Primadonna. Met twee andere zaken in Nederland wonnen zij een fotoshoot in Gent, België. Drie medewerkers, waaronder de eigenaresse, mochten op de foto voor de Europese campagne van 2022. In lingerie.
‘Spannend’
‘Best spannend om uit de kleren te gaan en een dag lang – de fotoshoot duurde zes uren – voor de lens te staan’, vertelt Tjekina Hof-Brandsma, al bijna 22 jaar de eigenaresse van de lingeriezaak in Oosterwolde. ‘Maar we raakten eraan gewend. Iedereen liep er zo bij.’ Een prachtdag, noemt ze het. ‘Een dag om nooit te vergeten.’ De drie – naast Tjekina ook Marja Havinga en Jolyn Ypma – werden zaterdagmiddag opgehaald met een busje. ‘We genoten een luxe behandeling, met een luxe hotelkamer en een goed diner met wijn. Het kon niet op.’ Als echte modellen. ‘Zondag ging de wekker vroeg, ‘waarna we om 8.00 uur begonnen met de shoots’.
Magazines
Ook werden de dames uitgebreid geïnterviewd voor grote reportages in magazines als de Cosmopolitan en de Linda. ‘Het wordt echt groot aangepakt, we zijn straks overal te zien.’ Aankomend voorjaar dus. En wat dan de mode is? ‘Dat mag ik best verklappen: allemaal droegen we een zwart setje.’ Of de drie ook op billboards verschijnen, weet de eigenaresse niet. ‘Dat lijkt me toch niet?’ Maar wie weet. ‘Er werd ook gefilmd, dus wellicht... nee, we zien wel. We laten het wel over ons heen komen.’ Het is in ieder geval een fantastische promotie. ‘Voor Lincherie en voor Oosterwolde.’