Winkelhart Oosterwolde start eindejaarsactie

Oosterwolde - Winkelhart Oosterwolde start donderdag met een eindejaarsactie. Tot aan het einde van dit jaar wordt wekelijks zo’n duizend euro aan prijzen weggegeven. Daarbij komen ook nog eens vier fantastische hoofdprijzen, waaronder een Ford Ka.

‘Inderdaad, we geven gewoon een auto weg. Dit in samenwerking met autobedrijf Ford Jitze Hoogterp’, vertelt Jessica Simons, lid van de eindejaarscommissie, enthousiast. ‘En dat is niet de enige hoofdprijs. Albert Heijn heeft één minuut gratis winkelen beschikbaar gesteld, Expert een 43 inch smart tv en Experience Computers een Lenovo laptop 14 inch.’

Vijf actieweken

De eindejaarsactie is opgedeeld in vijf actieweken met elk een eigen thema: een Sintweek, Smulweek, Fashionweek, Kerstweek en Knalweek. Tijdens de actieperiode van 26 november tot en met 30 december ontvangt de klant bij elke aankoop in Winkelhart Oosterwolde een actiekaartje met unieke code. Deze kan ingevuld worden op de nieuwe website www.oosterwolde.nl. Aan het einde van elke themaweek worden de winnaars bekendgemaakt.

Prijzenpot

Doordat de actie door alle ondernemers gezamenlijk is opgepakt, is er een grote prijzenpot. Wekelijks is er zo’n duizend euro aan prijzen te winnen, waaronder kleding- en wooncheques t.w.v. € 250,-, beautycadeaus, speelgoed, een jaar lang gratis brood, staatsloten, tompoucen en nog veel meer. Een compleet overzicht van alle prijzen is te vinden op www.oosterwolde.nl. ‘We willen benadrukken dat iedereen ondanks corona veilig in ons centrum kan komen winkelen’, aldus Simons. ‘We hebben allemaal de benodigde maatregelen genomen, dus koop lokaal en win.’

Marketingcampagne

De eindejaarsactie maakt onderdeel uit van de grootschalige marketingcampagne die een paar weken geleden van start is gegaan. Ondernemers, winkelpandeigenaren en de gemeente hebben gezamenlijk de schouders eronder gezet om het Winkelhart Oosterwolde beter op de kaart te zetten. Er wordt ingezet op aspecten als zichtbaarheid, beleving en sfeer, met daarbij concrete doelstellingen als imagoverbetering, verminderen van leegstand, aantrekken van meer bezoekers en het beter zichtbaar maken van het winkelaanbod. Simons: ‘Met deze spetterende eindejaarsactie laten we als ondernemers zien dat we er echt met elkaar voor willen gaan. Corona maakt het ons behoorlijk lastig, maar we laten ons daardoor niet uit het veld slaan. Juist in deze moeilijke tijd willen we met elkaar een leuke en positieve actie neerzetten, zodat we 2020 op een mooie manier kunnen afsluiten.’